۱۳۹۰ تیر ۲۸, سه‌شنبه

۱۳۹۰ تیر ۲۶, یکشنبه

سالروزدرگذشت دکتر داوود منشی زاده رهبر حزب سومکا

بهترین درودهایم را به روان پیروزمند قهرمان دکتر داوود منشی زاده نثار میکنم


26 / تیر ماه هر سال یاد آور درگذشت جانگذاردکتر منشی زاده است شخصی که در تمام طول عمر پرافتخار و بابرکت خود جز به اعتلای ایران نیاندیشید . روانشاد دکتر منشی زاده بیانگذار حزب ورجاوند ((سومکا ))بود ، این حزب رسالتی بس عظیم در مبارزه با بقایای اشغالگران ایران و همچنین مزدوران حزب توده و تجزیه طلبان و غیره بر عهده داشت و در این راه بسیار موفق بود . به جرات می توان گفت که اگر مبارزات خیابانی و پیکار اندیشه ای سومکا  نبود توده ایها در به دست گرفتن عرصه های عمومی کامیاب می شدند.
دکتر منشی زاده  در کوران دوران مبارزات پر شور خود آنجا که هم حزبش در تنگنای مالی بود و هم گذران زندگی در نبود شغلی در خور شان او با سختی میگذشت به پیشنهادهای  اغوا کننده مالی دستگاه امنیت تیمور بختیار نه گفت و پس از تعبید هم آنجا که دولت منحوس عراق درصدد جذب اپوزیسیون حکومت بود ، با طرح پرداختهای کلان مالی و تامین رفاه و زندگی او و خانواده سعی در تطمیع آن مرد آزاده را داشت که این پیشنهاد هم با مخالفت صریح دکتر منشی زاده رد شد.

به یقین دکتر منشی زاده اینک قهرمان جان های آگاه و در آینده سر لوحه نسل های آریایی خواهد بود. بهترین درودهایم را به روان پیروزمندش نثار میکنم.