۱۳۹۰ آذر ۳۰, چهارشنبه

گزارشی از گستاخی تازیان قسمت 2


کینه و سبعیت عربهای تازی از ایرانیان درازایی به طول تاریخ خون بار و پر رنج و محنت ایران زمین دارد. نفرت لگام گسیخته تازیان از دوران ضحاک ماردوش آغاز و تا جنایات طائر غَسانی ادامه پیدا کرد، اما گستره آن توحش ضد بشری پس از حمله تازیان به کشورمان یعنی قادسیه به بعد است در این دوران چنان جنایات هولناک و وحشیانه ای صورت گرفت که حتی مورخین ! مستعرب نیز از بیان آن شرم داشته اند . اسامی مشمئز کننده برخی از آنها که در کشتار دسته جمعی زنان ، کودکان  و مردان بی پناه ایرانی از هیچ جنایتی کوتاهی نکرده اند در تاریخ ثبت شده ناکسانی مثل:
سعدبن ابی وقاص ، عماربن یاسر ، مغیر بن شعبه ، ابوموسی اشعری ، خالدبن ولید (ملقب به سیف الله) ، نعمان بن مُقَرن ، ابو عبید ثقفی پدر !؟ مختار گجستک ( معروف به مختار عجم کش ) ، ابو عُبیده بن الجراح ، جریر بن عبدالله و ...
رفتار شناسی شجره خبیثه جنایت پیشگان تازی ریشه در عمق تنفر قبایل بدوی آنها و تکوین تهاجمشان پس از یک کاسه شدن تحت لوای دیانت نو ظهورشان بود . برای دریافت بهتر نگاهی گذرا به پیشینه قبایل و تیره های مختلف تازی می اندازیم.

۱۳۹۰ آذر ۲۸, دوشنبه

سپاس و قدردانی از دوستان


28 / آذر سالی دیگر بر عمرم افزوده شد و به درازای 365 روز ،بیشتر افتخار زندگی در کنار بزرگترین و برترین ملت جهان و عزیز ترین خاک پهنه گیتی ایرانزمین را داشتم.
از همه دوستان گرامی که با مهر سرشار خود زادروزم را شادباش گفتند نهایت سپاس را دارم . دوستان عزیز نیک اگاه باشید که از بودن در کنار شما به خود می بالم.
دوستانم همه نابند، طلا سیری چند؟؟ درد باد از همشان دور، بلا سیری چند؟؟ بی گل روی عزیزم نفسم می گیرد بی حضور گل او، صلح و صفا سیری چند‌ ؟! . . . . . .

۱۳۹۰ آذر ۲۷, یکشنبه

تاثیر فشار زندان برحمیدرضا خادم مبارزِ ایران پرست


عدم رسیدگی پزشکی باعث کاهش وزن شدید حمید رضا خادم بر اثر بیماری ریوی شده است . 
 حمید رضا خادم، فعال سیاسی و عضو جبهه ملی ایران که اکنون در بند ٣۵٠ زندان اوین بسر می برد، دچار خون ریزی ریه، سرفه های ممتد عفونی و همچنین درد و التهاب کلیه شده است که در اثر شدت بیماری با کاهش وزن شدید مواجه شده است .
وی دو هفته اخیر بیماری اش را تنها با صرف دارو گذرانده و امکانات حداقلی بهداری اوین شرایط تشخیص و درمان وی را دشوار نموده است و اثری در کاهش ضعف و بیماری او نداشته است .
حمید رضا خادم فعال سیاسی، کنشگر حقوق بشر و از بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات ۱۳۸۸که در شانزدهم آذر ۱۳۸۹ از سوی شعبه پانزدهم دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی به پنج سال حبس تعزیری محکوم شده بود، با تایید شعبه ۵۴ دادگاه تجدید نظر به چهار سال حبس تعزیری محکوم گردید .
بر اساس این گزارش، موارد اتهامی حمید رضا خادم که ۲۱ مهرماه سال جاری خود را به زندان اوین برای سپری کردن دوران محکومیتش معرفی کرده بود، اجتماع، تبانی و تبلیغ علیه نظام در قالب نگارش مقاله و مصاحبه با رسانه ها اعلام شده است .
منبع : پیام دانشجو