۱۳۹۰ آذر ۵, شنبه

بازتاب مقاله ((بررسی علمی برتری نژاد آریا)) در بالاترین و جنبش آذربایجان

چندی پیش که مقاله تحقیقی و پژوهشی فوق منتشر گردید  با واکنشهای متعددی مواجه شد . طی چند ساعت اولیه از زمان انتشار آن توسط من 4 تارنما همزمان مطلب را کار کردند اما به دلیل فشارهای وارده از سوی دشمنان عظمت ملت ایران و عناد ورزان و دشمنان قسم خورده  اندیشه وران نژادگرا و ترس مدیران سایتها از برچسب شوونیسم و راسیسم مطلب حذف گردید. این خود گویای  نبودآزادی بیان و عدم تحمل آراء مخالف از سوی مدعیان لیبرالیسم و دموکراسی است.
 در همین زمینه جستارها و تحقیقات  ومقاله های نژادی زیادی برای انتشار وجود دارد که به تناوب و در صورت نیاز نسبت به انتشار آن اقدام میکنم ،این نوشته ها نه برای چشم و گوش خفتگان هم نسلم است و نه برای تنویر افکار عمومی اینها را تنها برای تاریخ نوشته ام تا  اندیشه وران نژاده در آینده نگویند در نسل گذشته هیچ مردی نبود تا این مهم را سامانمندی کند.دشمنان حتی تصور اینکه من از این راه سراسر افتخار باز خواهم گشت نکنند هیچ تهدید و توهین و مخالفت و بی اعتنایی ممکن نیست در اراده خلل ناپذیر و پولادینم کمترین اثری داشته باشد. باشد که سرود عشق برتری نژادی را همه ملت ایران با افتخار و سروری بخوانند.

۱۳۹۰ آذر ۴, جمعه

نژاد مقدس آریا


((تقدیم به روان مهران چیت ساز))
نژاد مقدس آریا
خون پاک ، نژاد برتر
(( پرست به چم ومعنی پرستار و نگاهبان است، نژاد پرست یعنی کسیکه نگاهبان صفات ممتاز تبار و نژاد خود و همخونان خود است))
آریا جاودانه اریکه نژاد راستین و برپا کننده همه قدرتهای مقدس است. نژاد آریا رهاننده و ناجی ملتی در بند اسارت برابری خواهیست ، خون آریایی محور چرخش کیفی از خوبی به خوبی است ، نشان آزادگی همه دورانها در رازهای پنهان در خون پاک مستَتِر است . آریا مشعل فروزان تمدن جهانی و سرچشمه ترقی بشریت است . هنر، علم و فرهنگ جهان تابع نژاد برتر است نژاد آریا سراسر همه نیکی ، نژاد آریا شیدان شید خون پاک آریایی یکسره خیر مطلق است و تجسم زنده افتخار و شرافت افتخاریکه زاییده ی همه قدرتهای طبیعت است که تجلی آن در خون آریا تعالی یافته است . نژاد آریا رهاننده ملت آریایی است خون آریا صفت عالی و نشان پیروزی و سر افرازی ملت ایران است. حس همخونی که اتحادی آرمانی می آفریند. آرمان ملتی که همگن و یکدست چون تکه های آهن ناشکستنی است. ملتی آرمانی که برخاسته از اراده جمعی آریایی است یکپارچه و گسترده ، خون آریا مبدا تکامل بشری و جهشی عالی به سمت هدفهای عالی است نژاد برتر شروع راهی به مقصد آزادگی و بلکه بالاتر از آن نژاد برتر خود سر منزل مقصود است. خون پاک نقطه پایان برهمه فرومایگی ها و پستی ها و تباهی ها است خط وراژتی است از ازل تا ابد خط امتدادش چه پنهان و چه پیدا همه گاه در فراز بوده  است.