۱۳۹۰ آذر ۴, جمعه

نژاد مقدس آریا


((تقدیم به روان مهران چیت ساز))
نژاد مقدس آریا
خون پاک ، نژاد برتر
(( پرست به چم ومعنی پرستار و نگاهبان است، نژاد پرست یعنی کسیکه نگاهبان صفات ممتاز تبار و نژاد خود و همخونان خود است))
آریا جاودانه اریکه نژاد راستین و برپا کننده همه قدرتهای مقدس است. نژاد آریا رهاننده و ناجی ملتی در بند اسارت برابری خواهیست ، خون آریایی محور چرخش کیفی از خوبی به خوبی است ، نشان آزادگی همه دورانها در رازهای پنهان در خون پاک مستَتِر است . آریا مشعل فروزان تمدن جهانی و سرچشمه ترقی بشریت است . هنر، علم و فرهنگ جهان تابع نژاد برتر است نژاد آریا سراسر همه نیکی ، نژاد آریا شیدان شید خون پاک آریایی یکسره خیر مطلق است و تجسم زنده افتخار و شرافت افتخاریکه زاییده ی همه قدرتهای طبیعت است که تجلی آن در خون آریا تعالی یافته است . نژاد آریا رهاننده ملت آریایی است خون آریا صفت عالی و نشان پیروزی و سر افرازی ملت ایران است. حس همخونی که اتحادی آرمانی می آفریند. آرمان ملتی که همگن و یکدست چون تکه های آهن ناشکستنی است. ملتی آرمانی که برخاسته از اراده جمعی آریایی است یکپارچه و گسترده ، خون آریا مبدا تکامل بشری و جهشی عالی به سمت هدفهای عالی است نژاد برتر شروع راهی به مقصد آزادگی و بلکه بالاتر از آن نژاد برتر خود سر منزل مقصود است. خون پاک نقطه پایان برهمه فرومایگی ها و پستی ها و تباهی ها است خط وراژتی است از ازل تا ابد خط امتدادش چه پنهان و چه پیدا همه گاه در فراز بوده  است.

نژاد برتر آریا تداوم بی تردید سروری و برتری نسلهای آریا است که در روز رستاخیر خون فریاد برتری سر میکشد از جای جای خاک میهن بوی خون سرخ افتخار می آید خونیکه در رگهای زنان و مردان آریایی این دیار فوران شجاعت و شرافت و اصالت و سروری است.خون آریا خونیست مقدس و نژاد آریایی برترین نژادهاست  .  برای برپایی واپسین وبزرگترین آوردگاده کسب قدرت می بایست به درجه خلوص بالای خون معطوف گردید این بازگشت به خویش است خویش پیروز . آن پیروزی بزرگ محقق نخواهد شد مگر پایه گرفته از پایداری نژاد مقدس آریا.
اصیل زادگان جاذبه قطبی را دارند که همه قدرتهای موجود را به طرف قدرت بینظیرشان جذب می کند قدرت این قطب از آنجا ناشی می شود که جوهره مفهوم موجود خون را تبیین و بسط نمایند و این معادله زرین و اصل تک قطبی بودن یا جذب به جانب وحدت است که مبیین رازهای سر به مُهر وارثان قدرت است.
نژاد پرستی عرفانی راز آمیز و زاینده گرمای قدرت و دانشی نامتعارف است ، پدیده ای از مقوله اهتراز و ارتعاش است ،موجی که نیروی عرفانی و اسرار آمیزاش در خون پاک پخش و پراکنده است و به واسطه بُرونداد منویاتش در زمان و بستری مناسب پخش و منتشر می شود تا جوهره نهفته و نیروی پنهان خود را به منصه ظهور برساند هرچند که در نبود شرایط لازم صورت منهیات و محرمان اقامه نخواهد شد و تا گاه باید حضور خویش را علنی نخواهد نمود.جزم موجز کلامی تنها رخ نمای یکی از ابعد فلسفه ژرف حیات خون پاک را می نمایاند نهادن پایه های این خرد و گستردن پویشی و پیشگامی آن از دایره سیال فهم فقیر کنونی بشری فراتر است. آن خصائل ابدی و دائمی که حاوی برترین جان هاست خواهان ضرباهنگی وززین است که بتوان آرمان یگانه نژاد برتر را در آن درخشان نمود این نیرو در زمان آزادی  خویش از طریق اشاعه آن از طرف جان های آگاه در سرتاسر احاد ملت به گردش در می آید تا سّر کلمه قدرت و کابرد آگانه آن را در پیوند با آرمانهای نژاد برتر به تکاپو در آورد. مداومت نژاد پرستی در پیوند با جان سختی اصیل زادگان و در همبودی با قدرت مبدا حرکت یعنی خون پاک زیمینه ساز دست یازیدن به همه خواسته های به حق اما سرکوب شده وارثان قدرت نژاد برتر خواهد بود.
حاملان سرنوشت، اصیل زادگانی از تبار برترین نژاد حامل خونی پاک و اندیشه ای والا و اجتماعی گران مایه هستند آنها جاه و مقام و ثروت را خوار می شمارند و جنگ را گرامی آنها مرگ را چون شهوت لذت بخش می دانند و ستایش میکنند آنها از مساعدت و پشتیبانی هواداران هم خون خود برخوردارند و فرمانده ای بزرگ که رهبر ملت خواهد گردید از میان آنها بر خواهد خواست و در برابر لشکر جرار دون مایگان به دفاع از نیاء خاک وخون بهاء جاودانه نژادآریا بر می آید.
حاملان سرنوشت برای پیشبرد افکار و اصول حاکم بر اندیشه خویش از هیچ عملی فروگذار نخواهند بود چرا که در برابر آن رسالت عظیم ، هر روش نیک خواهد گردید حاملان  سرنوشت از تزمیج نژاد عالی خود با نژادهای دانی جلوگیری نموده و رمز وراثت خویش را نگاهبان خواهد بود. با این توضیح هر ایرانی نژاده که با اهداف عالی اصیل زادگان حامل سرنوشت همراهی نماید در مواقع لزوم مورد حمایت قرار گرفته و از تسهیلات جمع متبوع خویش بهره ها خواهد برد و هر کس که راه تباهی در پیش گیرد و در جهت همکاری و همدلی با نژاد دانی بر آید در هر کجا که خواد بود دچار انواع سختی ها و مرارتها خواهد گشت.
حاملان سرنوشت قلبهای در حصار شفقت را رها خواهند نمود و رحم را برای تامین رفاه و سعادت و قدرت و شوکت ایرانیان آریایی مرحمت خواهند نمود اندیشه های لگدمال شده از سرکوب توحش جراران مررت خواهد گردید و آنچه که پست نژادان از ما دزدیده اند باز پس گرفته خواهد شد و هر آنچه نیکی است برای بهروزی و سروری ملت بزرگ خود به کار گرفته خواهد شد و پیشرفته را با قدرت محقق خواهند نمود حتی اگر لازم باشد با تازیانه این پیشرفت به دست آید دستان قدرتمند اصیل زادگان که از آستین حاملان سرنوشت بیرون آمده است نخواهد لرزید.
نژادپرستان ایران سنن و آداب آیین کهن را که به جور و جبر کنار گذارده شده بود دوباره با روشهای بدیع و تازه ای باز آفرینی میکنند معبودی کهن که دگرباره پرستش خواهد شد و برترین انسانها در نهایت اخلاص و شجاعت همپیمان می شوند که تا آخرین قطره خون با ارزش خود در خدمت اهداف بزرگ آن قرار گیرند و تحقق هدفهای بزرگ خویش و پاسخ به رسالت تاریخی خویش از هیچ جانفشانی دریغ ننمایند.آریا نژادان در پیچش روزگار و گردش زمانه ماهیت خونی و نژادی خود را ناب و خالص حفظ نموده اند اما این حفاظت مستلزم تغییر شکل نوع ابزار آیین قِداس بوده است بدون اینکه ماهیت امر تغییر ی نماید. اینک تفوق نمادهای خونی آشکارا نمایانگر ورود به نوع نوینی از جلوه نمایی قدرت را دارد اینک جلوهای شعله سان نمایان شده اند.
وقتیکه تمام دستاوردها آریایی به طعنه ای برای نشخوار مغزهای علیل بدل می شود این خون آریایست که چون یک حقیقت اراده گرایانه تمام عیار و تعیین کننده مسیر و هدایت کننده راه است، قهر و قدرت رعب و وحشت در کنار رحم وبخشش لازمه به گردش در آمدن چرخهای آهنین روزگاری نوین است اصیل زادگان برای هم میهنان خود پیام آور مهر و شادی و بخشش و شادکامی اند و برای دشمنان خون و نژادشان همچون ورهرام ( فرشته جنگ) حامل قهر و وحشت بی امانند ، آنها پیشتازان فردا و قهرمانان ملت خویش اند. یال و کوپال پیل تنان آریایی هرگز به کمند اسارت اسیر نمی شود بلکه در جنگی سترگ که مادر همه جنگهای جهانبینی و جهانی است بر دشمنانشان فایق خواهند آمد و به یقین چنین خواهد شد.
نبودن در هر شرایطی یا ماندن به هر قیمتی  ،این ملاک آریا نیست آریایی شکسته می شود اما شکست نمی خورد مرگ برای آریا نژاد سخت نیست که بار خفت را بر آن رجحان دهد در پایان نژادپرستان در جدال آخر آخرین صحنه را با استخوانی در گلو و خاری در چشم و باری گران بر دوش سنگینی پیروزی را بر بلندای قله قدرت می رسانند.
تاریخ به یاد ندارد که رحمی حتی اندک بر حاملان خون پاک و اندیشه وران نژادپرست شده باشد هیچگاه نژادپرستان مورد عطوفت قرار نگرفته اند و در آرامش روزگار سپری نکرده اند بلکه تا آنجا که در اذهان و تواریخ آمده است جز قتل عام و ترور در گذشته و منزوی ساختن و ترور شخصیت و حذف تفکر و سلب آزادی بیان در زمان ما بر آنها رفته باشد. همان دلیلی که چرا تاکنون برنده میدان نبوده ایم آن است که به خاطر ترس از ناروایی هرزه گویان علیه اندیشه وران عالی نژاد به اندازه کافی نژادپرست نبوده ایم و به حد کفایت به بیان مواضع به حق خویش نپرداخته ایم .اسم شب مقاومت و رمز عبور ایستادگی است از امروز تا همیشه با بی پروایی بر آرمانهای ملی و نژادی و خونی خود پای می فشاریم و از ایده آل ها و آرمانهای خود شرمسار نباشیم تا پیروز شویم و بر آنچه هستیم فخر کنیم و انچه نیستیم را به گور بسپاریم. آنچه نیستم فضیلت است.
شکست قطعی در انتظار  ملتی است که هرج و مرج نژآدی در آن راه یابد ، درخت را کرم درون خویش می خورد خائن در میان خود ماست ، از جای جای خاک میهن بوی خون می آید خون پاکی که به واسطه خیانت خون فروشان و خود فروشان بر زمین ریخته است پس اگر بخواهید راست قامتان تاریخ خود و فاعل زمانه خویش  باشید بر هیچ فکر  سست و بی مایه ای نباید رحم نمود تفکر اشتباه مردود است می بایست راه خود را از میان خون و آتش هموار نمود و به سر منزل مقصود رسید این جنگ مقدس در راه اندیشه های مقدس است نژاد برتر برای زنده ماندن و بقاء می جنگد هر کس در این مبارزه ساکت می نشیند باید ساکت هم بماند و از اغراض دانی بپرهیزد. ملت آرمانی که در آینده می خواهد بر پایه تمایز های خونی در ابعاد تاریخی نژاد آریا ملت سازی خالص را دنبال کند به یقین ساماندهی بزرگترین هدف آنی کنش متاثر از همین ملاحضات خواهد بود و در این راه مقدس با خون و آهن موانع را درهم خواهد شکست.
قلبی که از نژاد آریاست برخواهد کشید و به نبرد با همه پلیدی ها بر خواهد خواست قلبش مملو از کینه به دشمنان میهنش است تا شوکت و فخر آنان را درهم شکند و این در حالیست که توان نیرو و نظام و قدرت نفوذ دشمن غیر قابل انکار می باشد اما شهسواران آریایی با درفش پیروزمند خود به پیش خواهند تاخت و با رهبری با هیبت و فرمانده ای توانا جهانی را که در این دوران رو به ویرانی می نهد را نجات خواهند داد آنها در پی خونخواهی و با آرتش خویش رهبری پر هیبت از نسل برترینها را به همراه دارند او بر مکتب مقدس اشراف کامل دارد و قدرتش مانع از آن است که احدی بتواند از تهاجم او جلوگیری کند او به همه خواری و تسلیم پذیری و سرشکستگی های ملت پایان می بخشد و عزت و سربلندی و سروری را برای ملت آرمانی به ارمغان می آورد و از آنها خواهد خواست که چون نیاکان سر افرازشان خود بر مقدرات خویش و سرنوشت آینده شان حاکم شوند و دیگر هیچ دون صفت بی مقداری که  برجایگاه قدرت تکیه زده باشد نمی تواند به منافع عالیه و استقلال نیاء خاک ما دست اندازی کند و این پایانی است بر آزمندی و طمع و عناد و کینه توزی و خود پرستی دشمنان نژاد مقدس آریا.
کنش نژاد پرستی  آریا از آنجا آغاز می شود که پایان یافته بود ، هلهله  پست صفتان که  به دروغ فریاد می کشند پلنگ مرده است پلنگ را نمیکشد بلکه جوانانی پایدار که به خلوص رسیده اند بر خواسته و درفش مبارزات خونی خود را بر افراشته خواهند داشت در این راه نیروی نامیرای کینه همپیمان مردان ره و نفرت همراهشان باد و این است آغاز دوران طلایی در سرزمین مقدس ،خورشیدی نو با درخشیدن جهان را تابناک و فروزان خواهد کرد خون آتشناک چونان آب حیات تعمید دهنده است این خون مقدس و مطهر به آیندگان جاودانگی و تجدید حیاتی سرافرازانه و قدرتمندانه خواهد بخشید آنگاه که ما بر خواستیم  و متحد شدیم آقایی جهان را برای فرزندانمان به میراث خواهیم گذاشت سروری که نیاکانمان داشته اند و به یقین پسران و دخترانمان نیز خواهند داشت  سروری جهان.
به قلم بیژن جانفشان

۴ نظر:

  1. با عرض شرمندگی کشوری که با مغول خوابیده با عرب خوابیده و با چندین قوم بوده دیگه جنده حساب میشه نمیشه رو این کشور حساب کرد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پژوهش های ژنتیک دکتر بناب و چند کارشناس دیگر عملا اثبات کرد که ایرانیان همگنی ژنتیک و نژادی خود را حفظ کرده اند. با یک جستجو ساده در اینترنت میتوانی اطلاعات لازم را بدست بیاوری.

      حذف
  2. طرز فکرتان زیادی قرون وسطایی نیست؟ ای کاش کمی در اوضاع جهان می اندیشید تا پوسیدگی افکارتان را خود دریابید. بوی گندش که از پست مانیتور من را کشت.

    پاسخحذف
  3. یه چند سالی دیر تشریف آوردین به دنیا کسایی که خططونو می خوندن خودکشی کردن چند دهه پیش

    پاسخحذف