۱۳۹۰ آذر ۵, شنبه

بازتاب مقاله ((بررسی علمی برتری نژاد آریا)) در بالاترین و جنبش آذربایجان

چندی پیش که مقاله تحقیقی و پژوهشی فوق منتشر گردید  با واکنشهای متعددی مواجه شد . طی چند ساعت اولیه از زمان انتشار آن توسط من 4 تارنما همزمان مطلب را کار کردند اما به دلیل فشارهای وارده از سوی دشمنان عظمت ملت ایران و عناد ورزان و دشمنان قسم خورده  اندیشه وران نژادگرا و ترس مدیران سایتها از برچسب شوونیسم و راسیسم مطلب حذف گردید. این خود گویای  نبودآزادی بیان و عدم تحمل آراء مخالف از سوی مدعیان لیبرالیسم و دموکراسی است.
 در همین زمینه جستارها و تحقیقات  ومقاله های نژادی زیادی برای انتشار وجود دارد که به تناوب و در صورت نیاز نسبت به انتشار آن اقدام میکنم ،این نوشته ها نه برای چشم و گوش خفتگان هم نسلم است و نه برای تنویر افکار عمومی اینها را تنها برای تاریخ نوشته ام تا  اندیشه وران نژاده در آینده نگویند در نسل گذشته هیچ مردی نبود تا این مهم را سامانمندی کند.دشمنان حتی تصور اینکه من از این راه سراسر افتخار باز خواهم گشت نکنند هیچ تهدید و توهین و مخالفت و بی اعتنایی ممکن نیست در اراده خلل ناپذیر و پولادینم کمترین اثری داشته باشد. باشد که سرود عشق برتری نژادی را همه ملت ایران با افتخار و سروری بخوانند.

۱ نظر:

  1. بنابر آنچه اشو زرتشت فرموده است در نهایت فرزندان اهورا هستند که بر اهریمننان پیروز می شوند و این دشمنی ها و سنگ اندازیها تنها تلاشیست بیهوده که اهریمن زادگان می کنند و سودی برایشان نخواهد داشت
    به ما بازگردد کلاه مهی که گردون نگردد بجز بر بهی

    پاسخحذف