۱۳۹۰ تیر ۹, پنجشنبه

در سوگ و ستايش ابر قهرمان بابك خرمدين

به مناسبت بزرگداشت روز بابک خرمدین
فروغ خورشيد ، زاده آفتاب، اعاده كننده شرف و حريت و مردانگي دلاوري بي مثل و مانند سلحشوري از ديار جنگجويان اسطوره اي شجاع مردي ميهن پرست، رادمردی پایدار و آزاده، ميهن پرستي ناب ابر قهرمان بابك خرمدين.
بابك خرمدين دلاوريست كه اگر وجود گرانبهايش و فداكاريهاي بي مانند و شكوهمنش در راه ايران و بازپس گرفتن حقوق حقه ستم دیدگان و مردم تهيدست ، دهقانان ، برزگران نبود امروزه چيزي به نام كشور ايران وجود نداشت آن يگانه بي مانند تنها در اوج خفقان اعراب تازي در ظلمات سركوب آريا نژاد و در گسترش سياه جهل مركب خرافه هاي برآمده از افکار پليد و قلب چركين اعراب تازي شمشير خِرَد و خشم بر كشيد و نبردي سترگ و طولاني عليه جهل و خرافه ، سركوب و تحقير آغاز كرد آن يگانه سردار سرخ جامه چنان فريادي عليه بد طينتان بد كردار بدكار كشيد كه تا به قرنها طنين صدايش در گوش زمانه و پژواك فريادش در جان و دل و وجود هر ايراني ميهن پرست رسوخ ميكند و خون آريايي مردم آزاده ايران زمين را به جوش و خروش مي آورد .

۱۳۹۰ تیر ۷, سه‌شنبه

پژواک مقاله (( خلیج فارس ،استراتژی قدرت)) در تارنمای کانون پژوهش های دریای پارس

مقاله خلیج فارس استراتژی قدرت به قلم اینجانب که مقاله ایست در حوزه جغرافیای راهبردی - سیاسی در تارنمای معظم کانون پژوهش های دریای پارس منتشر گردید. با سپاس از مدیرت آن رسانه به ویژه سردبیر گرامی تارنما.




http://www.persiangulfstudies.com/Fa/index.asp?P=NEWS2&Nu=183



۱۳۹۰ تیر ۶, دوشنبه

پژواک مقاله (( بنیان ما اروند رود)) در رسانه ها

مقاله تحلیلی _ پژوهشی  بنیان ما اروند رود به قلم اینجانب  که به مناسبت عقد قرار داد الجزایر نگاشته شده بود در صفحه فیس بوک بنیاد پژوهش  ها و پاسداری از شاخاب پارس و بهران منتشر گردید. جا دارد اینجا از مدیریت محترم آن رسانه مراتب سپاس خود را اعلام  دارم.
بیژن جانفشان