۱۳۹۰ آذر ۳۰, چهارشنبه

گزارشی از گستاخی تازیان قسمت 2


کینه و سبعیت عربهای تازی از ایرانیان درازایی به طول تاریخ خون بار و پر رنج و محنت ایران زمین دارد. نفرت لگام گسیخته تازیان از دوران ضحاک ماردوش آغاز و تا جنایات طائر غَسانی ادامه پیدا کرد، اما گستره آن توحش ضد بشری پس از حمله تازیان به کشورمان یعنی قادسیه به بعد است در این دوران چنان جنایات هولناک و وحشیانه ای صورت گرفت که حتی مورخین ! مستعرب نیز از بیان آن شرم داشته اند . اسامی مشمئز کننده برخی از آنها که در کشتار دسته جمعی زنان ، کودکان  و مردان بی پناه ایرانی از هیچ جنایتی کوتاهی نکرده اند در تاریخ ثبت شده ناکسانی مثل:
سعدبن ابی وقاص ، عماربن یاسر ، مغیر بن شعبه ، ابوموسی اشعری ، خالدبن ولید (ملقب به سیف الله) ، نعمان بن مُقَرن ، ابو عبید ثقفی پدر !؟ مختار گجستک ( معروف به مختار عجم کش ) ، ابو عُبیده بن الجراح ، جریر بن عبدالله و ...
رفتار شناسی شجره خبیثه جنایت پیشگان تازی ریشه در عمق تنفر قبایل بدوی آنها و تکوین تهاجمشان پس از یک کاسه شدن تحت لوای دیانت نو ظهورشان بود . برای دریافت بهتر نگاهی گذرا به پیشینه قبایل و تیره های مختلف تازی می اندازیم.

قبیله ی کلب ( سگ) و قبیله هُذیل ، از افتخارات این دو قبیله آن بوده که در برابر چشم مردان اسیر(عمدتا ایرانی ) شده به دختران و پسران  آنها تجاوز می کردند و برای اظاله بکارت مسابقه می گذاشتند . قبیله مذحج و قبیله نَسر ( کرکس) علت شهرت تامه شهرت آنها در این بوده که بردگان پیر و از کار افتاده را برای تفریح دست و پا بسته در بیابان رها می کردند تا خوراک لاشخورها شوند و آنها از تماشای تکه تکه شدن بدنها به اوج  لذت می رسیدند.قبیله هَمدان و بنی ثقیف در طائف ، آوازه آنها در مثله نمودن اسیران بوده ، در این جنایت هر که می توانست با یک ضربه اعضای  حساس بدن را قطع نماید برنده می شده است . معمولا پس از این کار اعضا و جوارح قطع شده و بیرون کشیده شده در آتش کباب می شده و یا خوراک سگان وحشی می شد. قبیله اوس و خزرج ، جنگ دائمی و چادر به چادر و تقریبا روزمره میان آنها از یادگارهای تاریخی به جا مانده از ایشان است.
قبیله قریش ، مردان این قبیله به شهوترانی و رباخواری و مال اندوزی شهره آفاق بوده اند تعدد زوجات از نمونه های کسب جاه و منزلت بوده است. اما همین مردان ! کنیزان و بعضا زنان عقدی یا متعه خویش را وادار به خود فروشی کرده و از این طریق کسب درآمد می نمودند در این بازارها و مراکز خرید و فروش برای این کار حجره ها و خانه هایی می ساختند تا آنها در آنجا  تن فروشی کنند و در آمد خود را به مردان دهند . از طرف دیگر زنان عقدی عربها نیز به شکل دیگری با یک یا چند مرد به طور پنهانی و یا با اطلاع شوهر خود ارتباط داشته اند  در کتب تاریخی به این شکل زنا پنهانی که در میان زنان تازی رواج بسیار داشت (( نکاح الا خطان )) گفته می شود.
از این دست جنایات و فساد اخلاقی در گذشته تازیان به وفور یافت می شود اما بسط آن تنها محدود به گذشته نمی باشد با واکاوی در تاریخ معاصر و زمان حال می توان همان درجه از ددمنشی در موضع گیری ها  و خباثت ها شیوخ و مردم آنها علیه ایرانیان را فراوان یافت ، گویی آنها همه گاه در کمین اند که ایران را به چنگال عذاب و منقار تعزیر از هم بدرند. در ادامه به چند نمونه از این مواضع اشاره می شود تا راهنمای جامعه سیاسی  برای فهم بیشتر از خط خباثت عربها تازی در قبال ملت ایران باشد :
1.     خالد مشعل رهبر حرکت مقاومت اسلامی ( حماس ) در سخنرانی خود در قلعه صلاح الدین واقع در دمشق از خلیج فارس به عنوان الخلیج ابدی العربی یاد کرد.
2.     لغو بازیهای کشورهای اسلامی توسط دولتهای عرب به دلیل نام خلیج فارس. کمیته سعودی سرپرستی ، نظارتی و هماهنگی فدراسیون همبستگی با کشورهای اسلامی (ISSF ) در دیداری تحمیلی وطی پیامی محرمانه برای مسئولان ورزش ایران  با لحنی کاملا تهدید آمیز خواستار حذف نام خلیج فارس شد. همچنین آنها خواستار حذف نام خلیج فارس از کلیه مدارک ، مدال ها ، لوگو ها ، کتابچه های فنی و سایر اسناد بازی ها شدند.
3.      تجاوز آشکار نیروهای مسلح عراقی به چاه نفتی شماره 4 پیچ انگیزه ( فکه ) و اشغال این منطقته و حوزه نفتی ایران . این تجاوز با حمایت همه جانبه سیاسی و مالی _ تبلیغاتی و روانی سایر شیخ نشین های تازی همراه شد.
4.     (( عبداالرحمن العطیه )) دبیرکل شورای همکاری خواهان قطع کامل فعالیتهای مسالمت آمیز اتمی ایران شد.
5.     همراهی سران عرب در تحریم گسترده علیه اقتصاد ایران برای هر چه بیشتر ضربه زدن به ملت ایران و موافقت 4 کشور حوزه خلیج فارس با نسب موشکهای آمریکا در خاکشان برای استفاده علیه ایران.
6.     خالد بن احمد الخلیفه وزیر امور خارجه بحرین از مذاکرات غیر مستقیم اعراب با اسرائیل در مورد اتحاد آنها علیه ایران خبر داد.
7.     محمد انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات از تاسیس 4 نیروگاه تولید برق با کره جنوبی تا سقف افزایشی 40 میلیار دلاری خبر داد او این عمل امارات را برای مقابله با صادرات برق ایران  در آینده عنوان کرد.
8.     (( محمد الحویله )) نماینده مجلس کویت خطاب به  مسئوولان حکومتی کشورش خواستار ابطال  شناسنامه های ایرانیان مقیم کویت شد او عنوان کرد خون ایرانیان (( آبی رنگ  )) است.
9.     نام گذاری ربات ابن سینا  توسط امارات ، نخستین ربات با عنوان ((  ابو علی سینا )) در حرکتی عجیب و نمایشی از شیخ نشین دبی به عربستان فرستاده شد. تلاش کشورهای عرب با هدف معرفی  پور سینا دانشمند ایرانی به عنوان دانشمند ! عرب در چند سال گذشته شدت یافته است. در این راستا امارات اقدام به ساخت روباتی با اسم این دانشمند ایرانی کرده است. این ربات در حرکتی  نمایشی با پرواز شرکت هواپیمایی امارات از دبی به عربستان فرستاده شد تا این دانشمند ایرانی عرب معرفی شود . این در حالی است که هر از چند گاهی کشورهای همسایه  ایران در کمال ناباوری مفاخر و بزرگان ایران زمین را به نام  خود ثبت و ضبط می کنند.
10 در اجلاس بیست و دوم اتحادیه عرب در لیبی باز هم علیه یکپارچگی و تمامیت ارضی ایران موضعگیری شد امری که با عدم پاسخگویی در خور به رویه ای در بیانیه های پایانی اتحادیه عرب و شورای همکاری تبدیل شده است. کشورهای نقض کننده حقوق ایران با درخواست نامعقول و ادعای نابجای مالکیت جزایر سه گانه ایرانی عبارتند ازبیست و دو کشور اتحادیه عرب : بحرین( استان چهاردهم ایران) ، سودان ، عراق ، کومور ( جزایر قمر ) ، لیبی ، عمان ، قطر ، موریتانی ، سومالی ، جیبوتی ، امارات ، تونس ، مراکش و صحرای غربی ، اردن ، عربستان سعودی ، الجزایر ، یمن ، کویت ، دولت خودگردان فلسطین ، لبنان ، سوریه و مصر.
11.در کتابهای درسی شیخ نشینها به ویژه امارات استانهای جنوبی ایران شامل خوزستان ، بوشهر ، هرمزگان و حتی بخشهایی از استان فارس و همه جزایر و بنادر خلیج فارس را به عنوان مناطق عرب نشین و با نام جعلی عربستان و تجزیه شده از ایران به چاپ رسانده اند.
12. احمد جار الله سردبیر کویتی السیاسیه در حکومت امیر نشین کویت در یادداشتی در سر مقاله روزنامه یاد شده عنوان کرد (( من هولاکو و تشا شیسکو الی...)) از هولاکو تا چائوشسکو تا... او با این نوشتار مسولین ایرانی را هدف آماج دشنام قرار داد.
13. (( احمد ابوالغیط)) وزیر وقت امورخارجه مصر که برای شرکت در نشست جهانی امنیت هسته ای به واشنگتن سفر کرده بود ، با ذکر عدم وجود خارجی بمب اتمی اسلامی گفت : ایران متعهد به داشتن بمب اتم است ...ایران باید تمام فعالیتهای هسته ای خود را متوقف نماید.
14. ((عبدالله بن زاید)) وزیر امور خارجه امارات طی سخنانی در شورای ملی امارات گفت : ایران جزایر سه گانه تنب کوچک و بزرگ وابوموسی را اشغال کرده ، همانگونه  که اسرائیل سرزمینهای عربی را اشغال کرده است. او از نمایندگان شورای ملی امارات خواست برادران خود در جزایر اشغال شده سه گانه به ویژه ابوموسوی را حمایت مالی کنند ، زیرا از وطن اصلی دور مانده  اند و از رسانه ها نیز خواست همواره این موضوع را در راس مسائل سیاسی خود گذارند.
15. ادعای مقامات کویت علیه یکپارچگی سرزمینی ایران
16. احمد ابوالغیظ وزیر وقت امور خارجه مصر : ایران به  هیچ یک از قوانین اسلامی عربی و همینطور بین المللی پایبند نیست و این موضوع اصلی نگرانی ماست. اکنون مشکل اصلی خاور میانه قدرت اتمی ایران در شرق آن است . او در ادامه گفت : عراق دروازه شرقی اعراب به جهان است و برای ما بسیار اهمیت دارد اما ایران به دنبال هضم عراق عربی در خود است.
17. مسابقه فوتبال میان سپاهان و العین امارات ، مسئوولان اماراتی با نصب پارچه نوشته بزرگی در برابر دوربین های تلویزیونی که در آن نام خلیج فارس جعل شده بود توهینی آشکار به هویت ملی ایرانیان نمودند. اماراتی ها  پس از گل العین در ورزشگاه خلیفه بن زاید شهر العین در مواجهه  تابلویی با واژه مجعول را نصب کردند.
18. بازی  ذوب آهن و الاتحاد عربستان تماشاگران میهن پرست ایرانی نام  خلیج فارس را روی بنر در ورزشگاه نصب کردند و به این دلیل ناظر اردنی AFC با نشان دادن ذات عربیش بازی را تا جمع آوری بنر فوق الذکر  متوقف کرد و دستور برداشتن آن را صادر نمود که مسوولین ورزشگاه به راحتی به این زورگویی تن در دادند.
19. بانک مرکزی امرات متحده عربی دستور توقیف 41 حساب بانکی ایران را صادر کرده  است همچنین ده کنسرن نفتی از فروش بنزین به ایران  خود داری می کنند . اخبار منتشره حکایت از آن  دارد که بانک مرکزی امارات در بخشنامه ای به همه بانک ها و صرافی ها و شرکت های سرمایه گذاری این  شیخ نشین از آنها خواسته است که مبادلات مالی خود را با 41 شخص حقیقی و حقوقی ایرانی که به زعم آنها بر  پایه قطعنامه شماره  1929 شورای امنیت  مشمول تحریم شده اند توقیف کنند.
20. ملک عبدالله در  دیدار با اوباما گفت : تحریم های کنونی نمی تواند فعالیت های هسته ای ایران را متوقف کند و آمریکا باید گزینه های جدی را جایگزین کند.
21. ملک عبدالله در دیدار با مقامات آمریکایی گفت : کشور ایران حق موجودیت ندارد.
22.عمر موسوی در صحبت با وزیر صنایع اسرائیل گفت : ما نخواهیم گذاشت ایران جایگاه اعراب  را در منطقه به دست بیاورد.
23.ادعای مقامات اتحادیه عرب در خصوص اینکه ایران برای برهم  زدن  آرامش اعراب در خلیج فارس چهارصد تک تیر انداز را در سواحل ایرانی  خلیج  )فارس )  استقرار داده تا منطقه را نا امن کنند.
24. طارق عزیز (( ایران هشت سال جنگ  را به  ما تحمیل کرد و ما این حق را داشتیم که آنها را از این کار باز داریم صدام مرد مغروری  بود ، او باید از شان اعراب دفاع می کرد و نشان می داد که نه اشتباه می  کند و نه ضعیف است )).
25 . امتناع از دریافت خون ارسالی ایران توسط حرکت مقاومت اسلامی  حماس به دلیل نجس  بودن خون ایرانیان.
26. رد پرداخت  غرامت توسط  عراق ( دویست میلیاردی تاییدی سازمان ملل  - عراق در سال 1991 توسط دبیر کل وقت سازمان ملل خاویر پرز  دکوئیار شروع کننده جنگ شناخته و اعلام گردید) .در حاشیه دیدار هوشیار زیباری وزیر امور خارجه عراق  با جیمز جفری سفیر آمریکا در  عراق و امضاء تفاهم نامه پرداخت خسارت به آمریکا به مبلغ چهارصد میلیون دلار و همچنین تاکید بر ادامه پرداخت غرامت بیست میلیارد دلاری به کویت تحت بند هفتم منشور سازمان ملل با واگذاری یکسری  از چاه های نفت در قالب نوعی تعامل غیر نقدی در کنار غرامت نقدی.
27. سلطان السویدی مدیر کل بانک مرکزی امارات در حاشیه نمایشگاه اقتصادی دبی گفت : محدودیت های مالی برای  نقل و انتقال اموال ایرانیان در نظر گرفته شده  و در آینده احتمال بستن حسابهای آنها وجود دارد.
28. پرداخت رشوه  توسط عربها به دلالان ماهی و تصاحب ماهی های صید شده ماهیگیران ایرانی و محروم نمودن مردم  خوزستان از نعمت داشتن ماهی ارزان و مرغوب.
29.  در پی خواست و فشار اعراب ، نیروی دریایی امریکا در دستور  العملی رسمی از کلیه نیروهای خود خواسته  از نام جعلی   به جای نام خلیج فارس استفاده کنند در قسمت راهنمایی این دستور العمل که در پایگاه اینترنتی این نیرو قرار گرفته  به تشریح و توضیح برخی کلمات پرداخته شده است که یکی  ازاین کلمات عبارت جعلی خلیج  ع ر ب ی است
30.تقاضای رسمی و مکرر ملک عبدلله و عبدالله بن عبد العزیز سلطان بحرین و شیخ نشین امارات و اردن از مقامات آمریکایی برای حمله نظامی به ایران.
31. نیب الحمر مدیر مسوول روزنامه (( الیام )) بحرین که برادر  نبیل الحمر  مشاور رسانه ای پادشاه بحرین است از توافق خطرناک آل خلیفه  و آل سعود برای تحت حاکمیت قرار گرفتن بحرین ( استان چهاردهم ایران )به طور کامل توسط آل سعود خبر داد.
32.هیاهو در پی سفر مقامات ایران به جزیره گپ سبزو ( ابوموسی). شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات : (( این کار ایران مصداق بارز اشغالگری و نقض آشکار حاکمیت امارات است)).
33. لغو بازی تیم ملی فوتبال ایران و امارات به طور یکجانبه توسط مقامات اماراتی به دلیل تاکید ایران بر حاکمیت جزایر سه گانه.این بازی قرار بود در 29 / فروردین 91 در شهر العین اماارت به طور دوستانه برگزار شود.
34. احضار  سیف محمد عبید الزعابی سفیر امارات در ایران به دلیل سفر مقامات ایرانی به گپ سبزو( ابوموسی) .در همین رابطه  موضع گیری عبدالطیف بن راشد الزیانی دبیر کل شورای همکاری خلیج (فارس) علیه ایران . نبیل العربی دبیر کل اتحادیه عرب نیز موضع مشابه ای علیه ایران اتخاذ نمود.

ده های مورد فوق تنها بخش بسیار کوچکی از خباثتهای عربهای تازی علیه ملت ایران است اما در برابر این جنایات سیاسی ، امنیتی  وهویتی  چه موضعی می توان گرفت ، آیا باید به حرفهای قشنگ و  بشر دوستانه جهان وطنان و روشنفکران خرد باخته و مرتجعین مذهبی هویت باخته که عرب نواز خودی گدازند اهمیت داد ؟ هرگز.
اما سیاست گذاری در واکنش به این تعرضات را می توان به نحوی موثر طرح ریزی نمود:
الف) گردش مالی عظیمی که ناشی از زیارت اماکن مذهبی موجود در ممالک شیوخ راحت طلب و همچنین حضور و فعالیت بیش از هفتصد هزار ایرانی مقیم در آن شیخ نشین ها می تواند به عنوان اهرم فشاری برای جلوگیری از ادامه حرمت شکنی های پیاپی عربها استفاده شود در نهایت می  بایست همچون سال 1318 و 1366 اعزام زوار برای حج و عتبات ممنوع شود .
ب) تغییر نام دریای عمان به نام حقیقی آن یعنی دریای پارس ( و نه حتی مکران ) باید انجام پذیرد. نکته ای عبرت آموز و تاثر انگیز که توسط پژوهشگران ایرانی کمتر بدان پرداخته شده چگونگی تغییر نام تاریخی دریای پارس در بخش شمالی اقیانوس هند است با وجود اینکه در بسیاری از نقشه های تاریخی بین المللی قرون گذشته  نام این دریا با نام دریای پارس ثبت شده اما در اواخر قرن 19 م در غفلت و عدم قاطعیت حکومت وقت در برابر تحریف نام آن با دسیسه های امپراتوری انگلیس استعمارگران به دریای (( عمان )) تغییر یافت ، مساله ای که لازم است از سوی متخصصان ژئوپلتیک و سیاست  بین المللی بدان توجه کافی اعمال شود  زیرا فاش کردن چگونگی  انجام  این توطئه  می تواند در تقویت موضع ایرانیان در برابر جاعلان عربی  نام خلیج فارس کار گشا باشد.
ج) به جای پیشنهاد خفت بار عضویت ایران در اتحادیه پان عربیستی عرب ! ( که برابر است با دست شستن از هویت ملی ایرانی ، یکپارچگی سرزمینی و به مخاطره انداختن امنیت نسلهای آینده ایران ) به فکر ایجاد اتحادیه جامعه بزرگ اقوام  ایرانی تبار با مشارکت دسته کم 11 کشور هم  تاریخ و هم فرهنگ فلات ایران باشند. بی تردید توانایی های انکار  نشدنی و پشتوانه های غنی  سیاسی ، تاریخی و فرهنگی ایران پرستان وجود دارد ولی نمی توان منکر شد موضع گیری هماهنگ 11 کشور هم فرهنگ و هم تبار ایرانی می تواند پشت گرمی خوبی برای اثبات حقانیت تاریخی ایران و نیز دیگر کشورهای عضو این اتحادیه  می باشد.
د ) در برابر خباثت ها و دشمنی ها و ادعاها و زیاده خواهی های 22 کشور تازی علیه تاریخ ، هویت و سرزمین و امنیت نسلهای ایرانی ، دستگاه های مسوول در تنظیم روابط خارجی موضع خود را از حالت انفعالی به رویکری مقتدرانه تغییر دهند و به جای آنکه سخنگوی وزرات امور خارجه بیانیه تکراری(( رد کردن ادعاهای بی پایه نسبت به تمامیت ارضی ایران )) بدهد ، پس از هر بیانیه ضد ایرانی اتحادیه عرب و کشورهای عربی و برای جلو گیری از تکرار آن به صدور بیانیه رسمی در قالب آگاهی سازی در زمینه بازگویی حاکمیت تاریخی  ایران بر کرانه های جنوبی خلیج  فارس  و تاکید بر مالکیت تاریخی ایران بر بحرین و جزیره سیر بو نعیر ( که در اشغال امارات قرار گرفته ) پرداخته شود.
جانمایه سخن در واکنش به تازیان برای همه نسلها می بایست چنین باشد:
خط نفرت تازیان باید با قیچی خشم و قهر بریده شود . امحاء عربهای تازی باید به عنوان تکلیف آیینی و واجب ملی برای ایرانیان مبدل شود. هرحکومت راستین در آینده باید همه سیاستهای بیرونی و بین المللی خود را تنها در یک قالب و  یک مسیر طرح ریزی کند و آن ضربه زدن در هر کجای جهان و به هر طریق ممکن به هستی عربها باشد. همه قدرت نظامی و امنیتی حکومت ملی آینده در یک جهت باید هماهنگ شود و آن نابودی عربها است ، تنها آن زمان همان فرخنده گاه عدم وجود تازیان در پهنه گیتی خواهد بود که رسالت ما به انجام  می رسد.

به قلم بیژن جانفشان
سرچشمه (منابع)
1.             شبکه رسمی تلویزیون سوریه 13/ شوال 1430
2.             تابناک 27/10/1388
3.             تارنمای پان ایرانیست  (( پایگاه پندار)) و (( پایگاه سیاوش))
4.             پایگاه خبری  ایلاف 19/12/88
5.             روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف 18/12/88
6.             روزنامه الوطن چاپ قطر 20/12/88
7.             خبرگزاری دولتی امارات ( وام) 21/12/88
8.             روزنامه کویتی الرای العالم 23/12/88
9.             سرویس خبر نشری طرح نو
10.                     بیانیه پایانی اتحادیه عرب بهار 89
11.                     تابناک 14/1/89
12.                     روزنامه کویتی السیاسه 23/1/89
13.                     نشست امنیت هسته ای در واشنگتن 25/1/89
14.                     تابناک 1/2/89
15.                     روزنامه کویتی القبس 5/1/90
16.                     الشرق الاوسط 6/2/89
17.                     سرویس ورزشی تابناک 8/2/89
18.                     همان
19.                     مرتضی معصوم زاده معاون مدیر شورای تجار ایرانی در دبی ( گفتگو با رویترز ) 8/4/89
20.                     النهار چاپ لبنان 10/4/89
21.                     روزنامه لو فیگارو فرانسوی ، طارق الحمید الشرق الاوسط ، العربیه 13/4/89
22.                     بنیامین بن الیعاذر وزیر صنایع و بازرگانی اسرائیل 10/5/89
23.                     روزنامه شرق به نقل از روزنامه کویتی السیاسه 16/5/89
24.                     وزیر امور خارجه سابق عراق طارق عزیز در مصاحبه با گاردین 16/5/89
25.                     الوطن چاپ  حجاز ( عربستان سعودی ) 28/5/89
26.                      روزنامه آمریکایی کریستین سایئس مونیتور 21/6/89
27.                     الشرق الاوسط 22/7/89
28.                     روزنامه جام جم 1/7/89
29.                     رسانه های ماهواره ای و تارنمای ارگان مذکور
30.                     اسناد ویکی لیکس
31.                     پایگاه خبری موات البحرین
32.                     خبرگزاری رسمی امارات 24 / فروردین/1391
33.                      همان
34.                     روزنامه الامارات الیوم فروردین 1391








هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر