۱۳۹۰ دی ۱۳, سه‌شنبه

یکسال در فراق سرور پزشکپور بزرگ

وزانت علمی و مقام شامخ آرمانخواهی و جامعیت سیاسی - عقیدتی کم نظیر پزشکپور بزرگ و مبارزه ای که سراسر عمر شریفش را در آن گذارده بود سبب شد که دوستان زیاد و دشمنان کوردل و قسم خورده داشته باشد این امر از هیچ کس به ویژه هموندان و یاران او پوشیده نبود ... 
همان دشمنان  که از ناجوانمردانه ترین ابزار برای جلوگیری از خاک سپاری و برگزاری مراسم آن بزرگوار استفاده نمودند و روسیاهی ابدی برای خود خریدند...
رهبرم کاش زنده بودی و سلامت تا بر ستمگران می خروشیدی ای کاش در واپسین پیکار تو در کسوت فرمانده و من سرباز با دشمنان ملتمان  میجنگیدیم ،مبارزه ای مرد آسا که پیروزی مان با خون  و شهادت محقق می شد تا از ذلت زنده بودن در این زمانه پر از  ظلم و ستم وبیداد می رهیدیم.          

                                                                     واپسین بدرود و ادای احترام به رهبرم پزشکپور16/دی/89

۳ نظر:

  1. اگر امروز به ایرانی بودن خود افتخار میکنم نه برای فرهنگ و تمدن خشکیده بر یادگاران باستان است که البته این هم هست ولی بیشتر افتخار من به ایرانی بودم وجود شخصیتهای وطن پرستی همچون سرور پزشکپور میباشد
    رضا از شیراز
    روحش شاد و یادش گرامی
    ما هستیم چون خدا با ماست

    پاسخحذف
  2. با درود بر تو رضا گرامی
    افکار و منش وعقاید شخصیتهای برجسته هم نسل و هم عصر ما ریشه در فرهنگ درخشان و تمدن برتر گذشتگان ما دارد. با عنایت به اینکه هرکس در گذشته می ماند در گذشته هم تمام می شود امارویکر آینده ساز ما می بایست بر بُن و شالوده نیاکان سرافرازمان باشد.
    شادمانم که به تارنگار من سر می زنی

    پاسخحذف
  3. این آقا به امام خمینی گفت پان ایرانیسم همان پان اسلامیسم است!!!
    هم از توبره میخورد هم از آخور خمینی نادان

    پاسخحذف