۱۳۸۹ اسفند ۴, چهارشنبه

خوب گوش بسپارید می رسد نوای روز حماسه به گوش


  حزب پان ایرانیست با سپردن مسوولیت سازمان جوانان حزب به اینجانب باری سنگین از تعهد به آرمانی والا را بر دوشم نهاد،تعهد به آرمانی فنا ناپذیر آرمانی گداخته و شعله ور که در پی هجوم اغیار درونی و دشمنان برونی به زیر آوار تزویر و تهدید و تطمیع دفن نشد بلکه با انگیزه ی مضاعف و قدرتمندانه در راه سرخ افتخار آمیز خدمت به میهن و مبارزه در راه یکپارچگی فلات ایران استوار گام قدم برداشت.
درهر ملت و هر حزب و  سازمان سیاسی جوانان عناصر فعال مبارزه هستند در واقع جوانان متور محرکه حرکت در راه برقراری نظمی نوین اند نظمی شکوهمند وبا عظمت، نظامی بر تر از همه ،ما معتقدیم جوانان باید متکی به آرمان ملی باشند وآنچه را که زاییده ضعف ملت ایران در هنگام تجزیه است یکجا نابود کنند در راه این مهم سازمان جوانان ناگزیر از تحلیلی جامع بر مبنای آسیب شناسی مبارزات جوانان در تاریخ معاصر به ویژه در جریانها و جنبشهای سیاسی ،است و این تحلیل را بر سه اصل کلی(که هر یک شامل مجموعه ای مشروح از روندها و هنجارهای پاتولوژیک است) استوار می کند:
الف) قطع ارتباط جوانان با نسل گذشته
ب) ضعف تئوریک
ج) رخوت پراتیک
قطع ارتباط جوانان با نسل گذشته. هر زمان که گروهی از جوانان پر شور گرد هم انجمن شده اند بنا به خصلت های رایج اجتماعی و اخلاقیات منبعث شده از تربیت خانوادگی و همچنین شوق پیمودن نردبان قدرت و کسب نام و عنوان در عالم سیاست ارتباط خود را با تجربه پیشکسوتان قطع میکنند اثرات مقطوع کردن این ارتباط را می توان در دو حوزه بررسی نمودد:1بی اثر شدن کوشش های جوانان به خاطر عدم دسترسی به منابع تجربه و تاریخ زنده و دید گسترده پیشکسوتان. در اطراف خود  شاهد بوده ایم هر چه جوانان با مرام های گوناگون و در مقاطع مختلف کوشیده اند نتیجه کار کم حاصل بوده است ،این موضوع کا ملا مرتبط با گسست نسلهاست. این چرخه باطلی است اگر جوانان بخواهند تجربیات گذشته را تکرار کنند  جوانان  می بایست از درس تجربه گذشتگان نهایت استفاده را ببرند.
2. برزمین ماندن اندرزها و خردها و رازهای مبارزه،خاطرات مهم و  قابل استفاده مبارزاتی پیشکسوتان که عمرخود را در راه نیل به اهدافشان در زندان و تبعید به سر برده اند این اتفاق زمانی می افتد که نسل گذشته باهمه تلاشها و کوشش هایش در ارتباط برقرار کردن با جوانان ناکام میماند و این ضربه باعث سر خوردگی این گنجینه های زنده عالم سیاست می شود.
این دوگانگی برآمده از افتراق دو نسل باعث ضربه زدن به کل روند مبارزه می شود و با تقلیل توان مبارزاتی حزب ومشغول نمودن دو نسل برای توجیه کردار خود باعث هدر رفتن  نیروی تحلیلی- تهاجمی می گردد که در نهایت پیروزی حزب را ناممکن می سازد.
سازمان جوانان  حزب پان ایرانیست با تلفیق تجربه گرایی و  جوان گرایی یک سازمان کارا و پر مغز و با توان تشکیل می دهد و این یگانه قدرت تجزیه ناپذیر را در اختیار اهداف متعالی حزب که هما نا به قدرت رسیدن است قرار خواهد داد.
ب) ضعف تئوریک.در حوزه اندیشه جامعه جوان ما شاهد نقصان اندیشه مولد و موثر بوده ایم اندیشه ای برآمده از خون پاک در بستر نیا خاکی ،اندیشه ای که بتواند پاسخگوی نسل جوان در عصر جدید باشد خردی زاینده که خروجی آن تئوریهای اجرایی و عملیاتی باشد.اندیشه ناسیونالیستی نمی تواند رهروی افکار پلید و انیرانی لیبرالیستی باشد. اندیشه ی نا سیونالیستی اندیشه ای پاک و خالص و بکر و قائم به ذات است،هنگامیکه شهامت ابراز و عمل به        ناسیونالیسم خالص را داشتیم آنگاه به عیار راستین ملی خود پی خواهیم برد.
در جریان کوششهای سیاسی خلاء تئوریک را در روند مبارزات حس نموده ایم این خلاء باعث هدر رفتن نیروها، سرخوردگی جوانان در میان مدت و بی حاصل شدن همه کوششها می شود لذا برای نخستین بار سازمان جوانان حزب پان ایرانیست بر اساس شرایط زمانی و مکانی  و برآورد کمی و کیفی نیروها و سنجش توانایها واقعا موجود تئوری: ( مبارزه آسان با توان آزاد) را مطرح می کند.
سازمان جوانان تمامی نیروها و  کوشش های تشکیلاتی خود را  در جهت تئوری روش فوق سازماندهی و هم آهنگ خواهد کرد در عین حال خارج از هر دگماتیسمی بر حسب تغییر شرایط عنصر انعطاف را در روز آمد کردن تئوری خود لحاظ نموده تا در چرخه جزمیت بی منطق قرار نگیرد.تئوری ( مبارزه آسان با توان آزاد) دارای ابزار،سازو کارها و مصادیق خاص خود است که به دلایل امنیتی شیوه کارکردی آن به طور شفاهی به نیروهای عمل کننده ابلاغ می شود و دراین  راستا آموزشهای تئوریک  داده  خواهد شد.
سازمان جونان حزب پر افتخار پان ایرانیست با اتحاد نظر و اجماع برای بیا نیه ها و  رهنمودهای سازمانی و همچنین به نشانه تمایز خود از سایر جریان  ها و مکاتب فرد گرایانه شعار خاص سازمانی خود را برگزید شعار توفنده: ( شجاعت آیین ماست) و ( پیروزی از آن شجاعان است و زندگی از آن ضعیفان ) یقین داریم این دو شعار در کنار دیگر فرازهای آیینی پان ایرانیستی در آینده نه چندان دور فلات ایران را به زیر یک  پرچم خواهد آورد. ایدون باد.

ج)رخوت پراتیک:بی عملی ناشی از فقدان انگیزه است رخوت در عمل معلول بی ایمانی ، نبود برنامه مدون و قابل اجرا،شعار زدگی و مطرح نمودن مطالباتی که ترازی با توانایی اجرایی ندارد، است.
سازمان جوانان با باز تعریف از کردار،محور فعالیت خود را بر عملگرایی قرار خواهد داد عملگرایی اساس حرکت ما خواهد بود جوانان پان ایرانیست به عنوان طلایه داران جوانان آریایی در سازمان دهی نیروهای خود به سوی حرفه ای شدن سیاسی خواهند رفت. این مهم محقق نخواهد شد مگر با تعصب ذاتی نیروها و تعهد کامل به فرامین حزبی، سازمان جوانان معتقد اولی بودن تعهد بر تخصص است زیرا که تخصص را یا میتوان خرید و یا می توان  آن را کسب کردو آموزش دید، اما تعهد جز این موارد است تعهد برخاسته از جوهری پاک و خالص است. نیروی بی تعهد به دلیل این خصلت ناپسند ذاتیش در حساس ترین شرایط ومقاطع زمانی به تشکیلات متبوع خود پشت می کند و به راحتی در پی مطامع فردی خود می رود غالبا این گونه افراد به واسطه شرایط رشد بادکنکی در مجموعه خود  دارند و همین امر باعث خود بزرگ بینی مفرط در ایشان شده و ضمینه خیانت را در آنها تقویت می کند این ناکسان زمانیکه به توان ذهنی مجهز می شوند چون یک خائن با توسل به ادعا های ذهنی عده ای را هم در پی خود به بیراه می کشانند سازمان جوانان با مشت آهنین پاسخ این دشمنان آرمان پان ایرانیست را خواهد داد.
برآیند  شکوهمند سازمان جوانان امروز ،فردا و برای همیشه چنین است:
- سازمان جوانان برای نام  و نان فعالیت نمی کند ما مبارزه نمیکنیم که اسم و ناممان در رسانه ها مطرح شود ما به راه آرمانمان پیکار می کنیم. نشان دار میهنیم هر چند که بی نشانیم.
- رابطه خادم این سازمان با نیروهایش رابطه ای برادرانه، در هم تنیده و صمیمی خواهد بود ما مانند فرقه ها نیستیم که در آنها رابطه رییس و مرئوسی حا کم است در واقع در آن جریانها همه برای یکی ،همه برای من!!! هستند،در سازمان جوانان روابط افقی و دوشا دوش است ما معتقدیم همه برای یکی، یکی برای همه.
پتک سخن می گوید.ما ادبیات گفتاری رایج که مروج خفت عمومی است نابود خواهیم کرد ادبیات گفتاری و نوشتاری ما هرگز تحت تا ثیر القائات رسانه های برون مرزی و رسانه های اصلاح طلب قرار نخواهد گرفت. ما آرمان خود، راه خود،زبان گفتگوی خود و جنگ خود را داریم.
- ما به دنبال هیجانات هستریک زود گذرنمیرویم ما را موج با خود نخواهد برد ما خود جریان سازیم، ما ماجراجو نیستیم ما تجسم زنده از تبار جنگجویان افسانه ای هستیم.
- ما دشمن سر سخت کمونیسم هستیم ما با تجزیه طلبان بی هویت پیکاری بی امان داریم،ما تمام قد در برابر ارتجاع سیاه ایستاده ایم، ما از لیبرالیسم بیزاریم، ما از عربها نفرت داریم،ما با هر چه انیرانی هست می جنگیم، می جنگیم پس هستیم.
- ما پاسخی به سم پاشی دشمنانمان نخواهیم داد پاسخ ما در کارزار به آنها داده خواهد شد ما انتقاد را روشی دوستانه نمی دانیم،منتقدین افراد بی تعهد و پر مدعایی هستند.
- اساس کار ما نه بر پایه کاغذ پاره ی رای گیری است که این تعفن برآمده ازلیبرالیسم غربی است و این سقوط به ورطه لابی گری و تشکیل فراکسیونهای خطرناک درونی است. بنیاد سازمان مابر پایه اطاعت محض از فرامین حزب و وفاداری مطلق به آرمانهای حزب و رعایت صد در صدسلسه مراتب حزبی است.
- مباحث درونی ما هرگز به قضاوت عموم گذاشته نخواهد شد این منفورترین گناه است.
پس اینک که ما یکدست و یک صداییم اینک که ما یکپارچه از جوانان پاک و تازه نفس وشجاع  و مومن به آرمانهای نخستین بنیاد مکتبمان هستیم، اینک که ما دارای سلاح موثر ایمان جوانی هستیم سراسر شعوروشوریم ،انگیخته و فرهیخته ایم وبا قلبی تپنده و آکنده از خشمی مقدس ایم، کنون این زمان است که تمام شرایط لازم برای رونق دادن به حزب در سر تا سر فلات ایران وجود دارد. به زودی باور خواهند کرد قدرت تازه ای ظهور کرده است ودر حال
شکل گیری در کشور است، این قدرت آیندهای با شکوه پیش رو دارد.

این نوشتار در سال  و نیم گذشته به رشته تحریر در آمده است، که در طول این یکسال و اندی اتفاقات و مسائل متعددی پیش آمد نموده است.



َ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر